středa 2. května 2018

Vystavuji v Leica Gallery Café Praha, přijďte se podívat



Když mě oslovila pražská Leica Gallery, jestli bych nechtěl vystavovat v jejich kavárně a dělat v podstatě "předskokana" hlavní výstavě Roberta Vana, měl jsem opravdu radost. Galerie Leica je moc příjemné místo, mám ji spojenou se spoustou skvělých fotek, které jsem tam už viděl. A navíc - i výstavy na zdi kavárny mívají hodně vysokou úroveň.

Vystavovat v Leice má pro mě ještě jeden kouzelný moment. Když jsem byl kluk, hodně jsem obdivoval fotky krnovského dokumentaristy Gustava Aulehly, a občas jsem za ním chodil pro rozumy. Je to jeden z velmi uznávaných českých fotografů, který dokázal bez ideologického balastu zachytit život v padesátých a šedesátých letech. A vždycky jsme se v debatách stočili k fotoaparátům od Leicy, se kterými pracoval.

Vernisáž, která se odehrála ve středu 11. dubna, byla moc fajn, za což musím poděkovat všem přátelům, kteří se přišli podívat. A jeden speciální dík patří Danovi Šperlovi, který mi z ní udělal pár fotek - jak jinak než stylově - Leicou.

Moc jsem si cenil i toho, že mezi lidmi, kteří se přišli na vernisáž podívat, byl i skvělý fotograf Jaroslav Kučera, jehož samozřejmě není třeba představovat.

A co je vlastně v kavárně Leica Gallery k vidění? Čtvercové fotky, které vznikly v rámci souboru Geometrie města. Nafotil jsem je v Düsseldorfu ve chvílích, kdy jsem zrovna nepracoval na reportáži ze zahájení Tour de France.

Leica Gallery Café najdete ve Školské ulici 28,
Výstava potrvá do: 15. června
Otevírací doba je:
pondělí až pátek: 10 - 21 hod.
sobota + neděle / státní svátky: 14 - 20 hod

Žádné komentáře:

Okomentovat